Ügyfélfogadási rend

  Héfőtől - Péntekig
Ügyfélfogadás Általános ügyintézés, megbízások személyes leadása. 8.30 - 16.30
Pénztári órák

Készpénz be- és kifizetés

Az 1.000.000,- forintot meghaladó készpénzfelvételi igény teljesítését az EQUILOR Zrt. abban az esetben garantálja, ha Ön készpénzfelvételi szándékát a pénzfelvétel napját megelőző nap 14 óráig írásban jelzi munkatársainknál! Pénztári órákkal kapcsolatos részletes információk a mindenkor hatályos díjtételekben.

H-Cs: 8.30 - 16.00

P: 8.30 - 14.00

Üzleti órák
Ügyfelek pénzügyi eszközre szóló bizományosi ügyleti megbízásainak fogadása
Hazai piacon végrehajtandó értékpapír ügyletekre és hazai, nemzetközi piacokon végrehajtandó határidős ügyletekre szóló megbízások fogadása. 8.30 - 17.10
Nemzetközi piacokon végrehajtandó értékpapír ügyletekre szóló megbízások fogadása. 8.30 - 22.00
Befektetési jegy forgalmazás. Az Equilor Zrt. honlapján meghirdetett Cut-off time - 1/2 óra
EQUILOR Trader, MFOR Trader kereskedési platformon ügyfél által adott megbízások rendszer általi fogadási ideje. Vasárnap 23.00 órától Péntek 23.00-ig folyamatosan az alkalmazáshoz kapcsolódó szerződésben foglaltak figyelembevételével
Pénzügyi tranzakciók elszámolási határidői Deviza átutalás T napon történő teljesítéssel. 8.30 - 11.00
20.000 EUR-t meghaladó egyedi áras konverziók. 8.30 - 16.00
Forint átutalás (VIBER). 8.30 - 15.00
Forint átutalás (nem VIBER) a megbízással azonos értéknappal történő teljesítéssel. 8.00 - 15.30
Forint átutalás (nem VIBER) a megbízást követő banki munkanap szerinti értéknappal történő teljesítéssel. 15.30 - 16.30
  • Pénzátvezetések ügyfélszámlák között.
  • Pénzátvezetés Equilor Trader, MFOR Trader, MetaTrader számlákra.
A jelzett időpontokban leadott átvezetési megbízások végrehajtását az EQUILOR T napi teljesítéssel vállalja, míg a jelzett időpontokon kívül leadott megbízások a következő banki napon kerülnek végrehajtásra.
8.30 - 16.30
A fenti időpontokon kívül telefaxon, EQUILOR DIRECT rendszeren leadott és EQUILOR által fogadott megbízások a következő banki napon kerülnek feldolgozásra és továbbításra végrehajtás céljából.
Panaszügyintézés Telefonon történő bejelentés esetén a (+36-1) 289 5650-as telefonszámon, hétfőtől ? péntekig, banki munkanapokon 08:00 órától 16:00 óráig tartó hívásforgalmi időben, szerdai napon, amennyiben banki munkanap 08:00 óra és 20:00 óra közötti időtartamban vagy elektronikus levél útján bármikor a panaszkezeles@equilor.hu címen. Egyéb panaszbenyújtási módokról tájékozódhat a: Panaszkezelési tájékoztatóban.