Equilor Alapkezelő Zrt.
Ingatlan back office munkatárs
- teljes munkaidő
Feladatok
- Az alapok számláinak kezelésével kapcsolatos feladatok elvégzése.
- Befektetési alapok nevében kötött befektetési ügyletek kezelése, elszámolása
- Ingatlan ügyletek (adásvétel, apport stb.), valamint a portfólió értékét befolyásoló egyéb szerződések feldolgozása, rögzítése.
- Az alapokban kezelt ingatlanok, ingatlantársaságok nyilvántartásával kapcsolatos adminisztráció.
- Nettó eszközérték kiszámításához szükséges adatok, információk gyűjtése, rögzítése.
- Nettó eszközérték számítás
- Rendszeres riportok, jelentések elkészítése, küldése. (könyvelési, MNB, stb)
- A szakterület működését támogató rendszer fejlesztésével összefüggő tesztelésekben aktív közreműködés.
- Részvétel folyamat egyszerűsítésekben, fejlesztésekben, új folyamatok kialakításában.
- Önálló kapcsolattartás társterületekkel, letétkezelőkkel, ügyfelekkel.
Elvárások
- Felsőfokú gazdasági végzettség.
- Legalább 2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat (alapkezelői ingatlan back office, ingatlan alapok letétkezelése, ingatlan alapok könyvelése)
- MS Office programok haladó szintű ismerete.
- Önálló, pontos, felelősségteljes munkavégzés, csapatjátékos hozzáállás.
Amit nyújtani tudunk
- Versenyképes jövedelem, béren kívüli juttatások.
- Stabil munkahely.
- Szakmai fejlődési lehetőség.
- Modern munkakörülmények, kiváló csapatszellem.
Munkavégzés helye
Budapest, II. kerület Pasaréti út 122-124.
Kérjük, a jelentkezéshez az alábbi dokumentumokat juttassák el a karrier@eqa.hu e-mail címre:
- fényképes önéletrajz (bruttó fizetési igény megjelölésével)
- motivációs levél