Gyengénlátó barát felület
  • mikulas_topstory_2

    A MIKULÁS MÁR A KERTEK ALATT LOPAKODIK…

    Mi lehet a puttonyában?

A KARÁCSONY NEMCSAK A GYEREKEKNEK LEHET ÖRÖM

Már javában tart a készülődés az év végi eladási csúcsforgalomra a komolyabb kereskedelmi cégeknél.

Az ősz beköszöntével érdemes a tőzsdéken azon vállalatokra figyelnünk, akiknek hagyományosan kedvez az év végi bevásárlási, ajándékozási láz. Mellesleg ezen cégek az év utolsó 3-4 hónapjában realizálják a profitjuk akár 90%-át! A jelentős árfolyammozgások ilyenkor a szemfüles befektetőknek kedvező lehetőségeket rejthetnek, amelyek jól mutathatnak az ünnepek utáni számlakivonatokon.

A Hálaadást követő első pénteken kezdődik az amerikai bevásárlási szezon a „Black Friday”-jel, majd közvetlenül azt követi a következő hét hétfőjén a „Cyber Monday”. Míg az első leginkább kiskereskedelmi üzletláncokat érinti, mint például a Wallmart, addig a második a webáruházakat, az Ebay-t és az Amazon-t. A sor itt még nem ér véget, hiszen a megvásárolt termékek túlnyomó többségét elektronikusan fizetjük ki, mely bevételt generál a Mastercard-nak és a Visa-nak, valamint a csomagok kiszállítását jó eséllyel a FedEx fogja végezni. Nem feledkezhetünk meg a kínai óriásról sem, hiszen az Alibaba számára is fontos az év vége, de náluk már hamarabb 11.11-én a „Single’s Day”-jel kezdetét veszik az akciók.

MOST ÉRDEMES TÁJÉKOZÓDNI NÁLUNK! >>>>

A felsoroltak mindegyike jól teljesíthet az év végi bevásárlási rohamban, mégis érdemes kiemelni két céget, amely több lábon áll, így a karácsonyi szezontól függetlenül is sikeres lehet.

Az Amazon az Egyesült Államok egyik legsokoldalúbb vállalata, amely az online kiskereskedelem mellett egyre többet foglalkozik az üzletláncok kiépítésével és bevallottan is a Wallmart egyeduralmára tör. Emellett olyan piacokon is megjelenik, mint a webszolgáltatás, vagy az online zenei és videós tartalmak. Több mint 40 leányvállalata van különböző iparágakban.

Hasonlóan sikeres és a sokoldalúságra törekvő vállalat lett az Alibaba, amely szintén az online kiskereskedelemből nőtte ki magát. A webáruház sikere mellett az egyik legígéretesebb fejlesztései a felhőszolgáltatások terén van, ahol előrejelzések szerin 5 éven belül a kínai piac 60%-át tudhatja majd magáénak. Emellett az Alibaba mesterien csempészi be Kínába az Amerikában sikeres modelleket, így tulajdonosa a PayPal-hoz hasonló Alipay-nek, a Twittert mintázó SinaWeibo-nak és a legnagyobb kínai videómegosztó oldalnak is.

TÁJÉKOZÓDJON MIELŐBB, VEGYE KI A RÉSZÉT A LEHETŐSÉGEKBŐL! >>>>