- Ügyféltájékoztatás
- Formanyomtatványok
Formanyomtatványok természetes és jogi személyek részére
- Nyilatkozat értékpapír transzfer kezdeményezéséről
- Pénzátutalási megbízás
- Pénzátvezetési megbízás
- Értékpapír transzfer megbízás
- Értékpapír átvezetési megbízás
- Nyilatkozat bekerülési árról
- Igénylőlap rendkívüli adatszolgáltatáshoz
- Adatmódosítási kérelem
- Pozícióátvezetési megbízás
- Konverziós megbízás
- Ügyfél nyilatkozat ügyfélszámla, értékpapírszámla, letéti számla, valamint egyéb szerződések megszüntetésének kezdeményezéséről
- Valós idejű árfolyamadat megrendelő
Formanyomtatványok természetes személyek részére
Formanyomtatványok jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező társaságok részére
FORMANYOMTATVÁNYOK ÉRTÉKPAPÍRRA, PÉNZÜGYI ESZKÖZRE SZÓLÓ ÜGYELETI MEGBÍZÁSOK RÉSZÉRE
A nyomtatványok használatáról
Dokumentumok elérése a honlapról, kitöltés számítógéppel
A megbízás-/ügytípusnak megfelelő nyomtatványra kattintással megnyílik a PDF dokumentum, amelyhez szükséges, hogy számítógépén rendelkezésre álljon az Adobe Acrobat Reader legalább 7.0 verziója. Amennyiben jelenleg nem rendelkezik ezzel az alkalmazással, a következő címről elérheti és telepítheti az alkalmazást: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html?promoid=BONRM
A dokumentumok megnyitását követően az adatmezőre kattintva "vihetők be" a szükséges adatok, majd a dokumentum saját számítógépére menthető. Javasoljuk ezt olyan esetekben, amikor Ügyfelünk gyakran ad azonos típusú megbízásokat (például Pénzátutalási megbízást, Értékpapír transzfer megbízást). Ilyenkor elegendő az Ügyfélre/Számlatulajdonosra vonatkozó "állandó" adatmezőket egyszer kitölteni, és az egyes megbízásoknál pl.: csak a megbízás tárgyát képező eszközre, mennyiségére, kedvezményezettre vonatkozó, megbízás-specifikus adatokat módosítani.
A formanyomtatvány kitöltését, kinyomtatását és aláírását követően kérjük, hogy a megbízásokat jutassák el Társaságunkhoz.
Kitöltés hagyományos módon
Amennyiben nem kíván élni a fent leírt számítógépes kitöltési lehetőséggel, vagy az bármilyen okból (technikai probléma, vagy az adatmezők formátuma nem felel meg az adott adat típusának) nem lehetséges, a formanyomtatványokat természetesen továbbra is kitöltheti kézzel . Amennyiben nem áll módjában honlapunkat elérni, kérésére ügyfélszolgálatunk munkatársai későbbi használatra rendelkezésére bocsátják a kívánt nyomtatványokat. Kérését személyesen, és telefonon is jelezheti, szükség esetén a kért nyomtatványokat postai úton küldjük el.
Nyomtatványok megküldésének módjai
- Fax: +36 1 430-3981
- Scannelve e-mail üzenet csatolmányaként: equilor@equilor.hu címre
- Postai úton: EQUILOR Befektetési Zrt., Budapest, 1026 Pasaréti út 122-124., földszint (Mozium Irodaház)
- Személyesen: székhelyünkön, ügyfélfogadási időben, fenti címen.
A nyomtatványokkal kapcsolatos további kérdéseikkel kapcsolatban ügyfélszolgálati munkatársaink és üzletkötője személyesen és a +36 1 430-3980 telefonszámon készséggel állnak rendelkezésre.